5 سایت برتر برای مدیرعامل برای یادگیری قسمت دوم
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

کورسمو
Coursmos خود را به عنوان اولین سکوی یادگیری خرد در جهان توصیف می کند. »به عبارت دیگر ، Coursmos بیش از 76000 درس ارائه می دهد ، که به بیش از 17.500 دوره تقسیم می شوند. هر دوره شامل ویدئویی است که زیر سه دقیقه به طول می انجامد ، به این معنی که در هر دوره که می توانید چند دقیقه وقت بگذرانید ، فشار کامل است. همچنین می توانید یک دوره را در رایانه شخصی یا موبایل خود مشاهده کنید.

مدیران عامل مشغول می توانند از Coursmos برای به روز کردن دانش خود استفاده کنند و مهارت های خود را با کار کردن بر روی مهارت های شخصی (مانند مهارت های اجتماعی ، آموزش حافظه) و حرفه ای (مانند نحوه انجام مصاحبه ، نحوه پیشبرد تغییر) توسعه دهند. در صورت تمایل به ادامه جدیدترین اسباب بازی ها و پیشرفت ها ، دوره های فناوری نیز وجود دارد.

مدیرعامل.com
CEO.com سایتی مشابه مجله مدیر اجرایی ، سایتی است که به طور جدی برای مدیران عامل با جدیدترین اخبار ، بینش ها و مشاوره ها اختصاص داده شده است. این سایت همچنین مصاحبه هایی را با مدیر عاملان شایسته انجام می دهد ، در مورد نحوه پرداخت مدیران عامل و نحوه زندگی یک مدیرعامل به اشتراک می گذارد. علاوه بر این ، CEO.com شامل منابع ارزشمندی مانند راهنماهای آموزشی ، گزارش ها و فیلم ها است. با این وجود یکی از بهترین ویژگی ها بخش سری CEO است. به عنوان مثال ، یک بخش کامل در مورد چگونگی استفاده مدیر عاملان از رسانه های اجتماعی به طور مؤثر وجود دارد.

هیئت اجرایی شرکت
CEB اظهار داشت که این شرکت پیشرو در جهان مشاوره مستقر در جهان است. € در طول 30 سال گذشته ، CEB در حال انجام تحقیقات برای توسعه بینش و راه حل های عملی برای مدیران است. به عنوان مثال ، سایت دارای بخش "اقدامات" در مورد مشاوره در مورد همه چیز در مورد امور مالی ، منابع انسانی ، حقوقی ، بازاریابی ، فناوری و استراتژی های نوآورانه است و به اشتراک گذاشته می شود. این سایت همچنین شامل خدمات ، از جمله راه حل های مدیریت استعداد و راهنمای دقیق برای مدیریت است. بهتر از همه؟ شما می توانید عضو شوید و بیش از 16000 مدیر دیگر.

OpenSesame
OpenSesame یکی دیگر از منابع آموزش آنلاین است که بر آموزش کسب و کار تمرکز دارد. یک شرکت با OpenSesame می تواند بازار خود را جستجو کرده و مسیر انتخاب خود را نیز به سادگی با خرید محصول در iTunes خریداری کند. محتوای آنها با اکثر سیستمهای مدیریت یادگیری سازگار است ، بنابراین نمایش محتوا نباید مسئله باشد. در حالی که OpenSesame می تواند برای همه کارمندان مفید باشد ، مدیران عامل می توانند از آن به عنوان منبعی برای تقویت دانش خود در مورد رهبری ، اخلاق تجاری ، استراتژی تجاری ، تیم سازی و مدیریت زمان استفاده کنند.

مدیرعامل شلوغ بودن دلیلی برای متوقف کردن یادگیری و رشد به عنوان یک فرد نیست. این منابع دقیقاً همان چیزی هستند که شما برای رشد خود نیاز دارید - در حالی که کار خود را انجام می دهید.





:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: